منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه,

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه,

آزمون کارشناسی ارشد علوم پایه, ارشد علوم پایه,آزمون ارشد علوم پایه, منابع ارشد علوم پایه , منابع آزمون دکتری علوم پایه,منابع آزمون دکترا علوم پایه,دکتری علوم پایه

کلمات کلیدی

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97

دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد 97

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

منابع کنکور کارشناسی ارشد 97

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

اعلام نتایج کارشناسی ارشد 97

منابع ارشد آمار

منابع کنکور ارشد ریاضی مالی

سوالات کنکور ارشد ریاضی 97

رشته آموزش ریاضی

دروس کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی

کتاب های کنکور ارشد آمار

کارشناسی ارشد آمار ریاضی

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد رشته آمار

دروس کارشناسی ارشد آمار

گرایش های کارشناسی ارشد ریاضی

منابع ارشد ریاضی مالی

منابع آزمون کارشناسی ارشد ژئوفیزیک

نمونه کارنامه ارشد آمار؟

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد آمار

ارشد آمار بیمه

کارنامه ارشد ریاضی

کارشناسی ارشد هواشناسی

ضرایب ارشد زمین شناسی

گرایش های ارشد زمین شناسی

منابع کارشناسی ارشد زمین شناسی زیست محیطی

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

منابع آزمون کارشناسی ارشد زیست شناسی دریا


مجموعه زیست شناسی دریا با کد 1216 در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های دولتی روزانه ، شبانه نوبت دوم ) و پردیس خودگرداندانشجو می پذیرد . گرایش های اصلی کارشناسی ارشد زیست شناسی دریا شامل : جانوران دریا ، بوم شناسی دریا و آلودگی دریا می باشد .

در این مقاله قصد داریم در مرحله اول راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد زیست شناسی دریا که شامل معرفی کد ضریب ها ، معرفی دوره ها ونحوه انتخاب رشته است را توضیح دهیم و در ادامه لیست دانشگاه های ارائه دهنده مقطع کارشناسی ارشد زیست شناسی دریا به همراه ظرفیتهر کدام را که از دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد استخراج شده است ارائه داده ایم .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۵
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع آزمون کنکور اقیانوس شناسی فیزیکی


اقیانوس شناسی فیزیکی یکی از رشته های امتحانی گروه علوم پایه است . داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند . 

مجموعهاقیانوس شناسی فیزیکی شامل گرایش هایی است که در 1 کد ضریب دسته بندی شده اند . متقاضیان می بایست به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در آزمون ارشد دست یابند .


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۵۲
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع آزمون کارشناسی ارشد فلسفه علم 97


تاریخ و فلسفه علم یکی از رشته های امتحانی گروه علوم پایه است. داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند .

 مجموعهتاریخ و فلسفه علم شامل گرایش هایی است که در 2 کد ضریب دسته بندی شده اند . متقاضیان می بایست به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی درآزمون ارشد دست یابند . 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۹
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع کنکور ارشد مجموعه محیط زیست


علوم محیط زیست یکی از رشته های امتحانی گروه علوم پایه است . داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند . 

مجموعهعلوم محیط زیست شامل گرایش هایی است که در 2 کد ضریب دسته بندی شده اند . متقاضیان می بایست به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی درآزمون ارشد دست یابند .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۴
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع آزمون کنکور ارشد زیست شناسی سلولی و مولکولی


زیست شناسی سلولی و مولکولی یکی از رشته های امتحانی گروه علوم پایه است . داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند . مجموعه زیست شناسی سلولی و مولکولی شامل گرایش هایی است که در 7 کد ضریب دسته بندی شده اند .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۳
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع کارشناسی ارشد زیست شناسی گیاهی 97


زیست شناسی گیاهی یکی از رشته های امتحانی گروه علوم پایه است . داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند . مجموعهزیست شناسی گیاهی شامل گرایش هایی است که در 3 کد ضریب دسته بندی شده اند . 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۶
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم شناختی 97


 علوم شناختی یکی از رشته های امتحانی گروه علوم پایه است . داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند .

مجموعه علوم شناختی شامل گرایش هایی است که در 1 کد ضریب دسته بندی شده اند . متقاضیان می بایست به ضرایب دروس هر رشته گرایش که دردفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی درآزمون ارشد دست یابند . به عبارت دیگر باید پس از انتخاب رشته گرایش مورد علاقه خود ، دروسی که ضرایب بالاتری دارند را بیش تر مورد توجه قرار داده و منابع کارشناسی ارشد مربوط به آن دروس را با دقت بیشتری مطالعه نمایند . 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۷
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع کنکور ارشد کامپیوتر


بهترین منابع کنکور ارشد کامپیوتر

کتاب‌های مرجع و زبان اصلی منابع بسیار خوب برای مطالعات آکادمیک و دانشگاهی در دوران دانشجویی می‌باشند، اما برای شرکت در کنکور ارشد کامپیوتر خواندن کتاب‌های مرجع مهندسی کامپیوتر را توصیه نمی‌کنیم (جز در موارد خاص مثلا تمرین‌های کتاب لینز برای درس نظریه زبان‌ها و یا تمرین‌های کتاب CLRS برای درس ساختمان داده و یا کتاب شبکه های کامپیوتری کراس و راس). برای پاسخگویی به تست‌های کنکور کامپیوتر، باید در اولین قدم به دنبال شناسایی منابع ارشد کامپیوتر باشید و سپس با توجه به بودجه بندی کنکور ارشد کامپیوتر در سال های گذشته، برای مطالعه منابع برنامه ریزی بفرمایید. در این رابطه دانشجویان عزیز باید به چند نکته توجه داشته باشند:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۶
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه
کارشناسی ارشد ژئوفیزیک

درواقع ژئوفیزیک یک علم چندرشته‌ای است که با بکارگیری دانش و تکنیک‌های فیزیک، ریاضی، زمین‌شناسی و کامپیوتر به مطالعه نیروها و فرآیندهای فیزیکی که در گذشته و حال در حال تغییر سیاره ما بوده‌اند می‌پردازد.

 بعنوان مثال درک ماهیت زلزله‌‌ و حرکت و تغییر شکل قاره‌ها از مسائل مهمی هستند که همواره ذهن ژئوفیزیکدانان را به خود مشغول کرده‌اند.

امروزه‏ این‏ علم‏ با بهره‏گیری‏ از دیگر علوم‏ پایه‏، دانشی‏ است‏ با کاربردهای‏ فراوان‏ که به شاخه‏ های‏ متعددی‏ تقسیم‏ می‏شود. وظیفه اصلی‏ علم‏ ژئوفیزیک‏، مطالعه فرایندهای‏ فیزیکی‏ است‏ که‏ در سیاره زمین‏ و منظومه شمسی‏ رخ‏ می‏دهد. 

شناخت‏ پدیده‏های‏ مرتبط‏ با تحول‏ زمین‏ جامد، جو و اقیانوس‌ها برای‏ تامین‏ نیازهای اساسی‏ زندگی‏ انسان‏ ضروری‏  است.


منابع کنکور کار شناسی ارشد ژئوفیزیک

فارغ التحصیلان رشته ژئوفیزیک می توانند در موسسات آموزش عالی یا سازمانهای مختلف نظیر(وزارتخانه : نفت، نیرو، معادن، و فلزات، جهاد سازندگی) و شرکتهای خدماتی مهندسین مشاور فعالیت نبوده و قادر به انجام امور زیر می باشند:

-1 تدریس دروس ژئوفیزیک پس از کسب تجربه لازم



-2ادامه تحصیل در سطوح بالاتر


-3انجام پژوهشهای ژئوفیزیکی، تهیه و تدوین گزارش و ارائه مقاله علمی


-4استفاده از دستگاهها، انجام عملیات ژئوفیزیکی، تحلیل و تفسیر داده ها


-5سرپرستی، هدایت و برنامه ریزی گروههای عملیاتی ژئوفیزیکی


کنکور   کارشناسی ارشد ژئوفیزیک


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۷
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه

منابع آزمون کارشناسی ارشد ژئوفیزیک


ژئوفیزیک و هواشناسی یکی از رشته های امتحانی گروه علوم پایه است .

 داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد این رشته را به عنوان مجموعه امتحانی خود انتخاب می کنند ، می توانند در یکی از رشته گرایش های آن در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل بپردازند . 

مجموعهژئوفیزیک و هواشناسی شامل گرایش هایی است که در 2 کد ضریب دسته بندی شده اند . متقاضیان می بایست به ضرایب دروس هر رشته گرایش که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج شده توجه نموده و بر اساس آن برنامه ریزی خود را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب یعنی قبولی در آزمون ارشد دست یابند .

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۱۱
منابع آزمون علوم پایه منابع ازمون علوم پایه